»Telo občinstva postane posrednik, ki povezuje virtualni svet, ki ga občinstvo vidi skozi VR-naglavno opremo, in fizično realnost, ki jo čuti, sliši in voha.«
»Predstava spodbuja interakcijo z občinstvom, saj lahko otroci tudi nastopajo.«
»V nasprotju z Rendez-Vous (2018) sta zasedba in občinstvo, tisto z naglavno opremo, potopljena v čisto virtualnost, ne vsakdanjost, stroge, vseeno igrive samostojne koreografije, iz katere vznika interaktivnost ...«
»Se moramo naučiti, da virtualni in fizični svetovi sobivajo in se ne izključujejo.«
»Slovenija želi v času predsedovanja Svetu EU svoje delo opraviti na pragmatičen in učinkovit način in biti pošten posrednik.«
»Preteklost in sedanjost, spopad med notranjim svetom domišljije in realnostjo zunanjega sveta. Kako deklica razlaga svet okoli sebe skozi poosebljena bitja, predmete in izmišljena bitja? Kaj ta bitja postanejo z leti, kako postanejo del odrasle identitete? Gibanje izvajalke, njena prisotnost, stari domači videoposnetki in glasba gradijo svet, v katerem postanejo vidne različne plasti preteklosti in sedanjosti, imaginarni svet in resničnost zunanjega sveta.«
»Iščem plesni izraz, ki je hkrati tankočuten in neposreden.«
»Hkrati se je tehnološki svet premaknil iz virtualne realnosti v realnost umetne inteligence in objektivno se bližamo trenutku (ali pa smo že tam), ko človeška zavest ne bo več mogla ločiti, kaj je res in kaj ni.«
»Za izhodišče so vzeli vmesne prostore baletnega sveta, ki so občinstvu praviloma nevidni.«
»Na eni strani se namreč soočamo z neizprosno ambicijo industrije po razvoju prepričljivih tehnologij, ki oblikujejo virtualno tako, da to v celoti prevzema, nadzira in podreja fizično, medtem ko na drugi strani nenehno blažimo nekompatibilnost tehnologije z našo materialno realnostjo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju